dinsdag 11 augustus 2015

Betaald adverteren

Betaald adverteren
Betaald adverteren
Er is sprake van adverteren wanneer je geld uitgeeft om je marketing boodschap aan de massa te laten zien. Dit kan online zijn met dingen zoals Facebook Advertenties, Google PPC (pay per click) en Banner Advertenties. Of het kan “offline” zijn zoals Newspaper, Magazine en Radio Advertenties.

Adverteren kan potentieel zeer krachtig zijn om je bedrijf uit te bouwen, alhoewel er enkele valkuilen zijn waarvan je je dient bewust te zijn.

Als je werkelijk vooruitgang wil boeken is het aangewezen om voldoende kapitaal ter beschikking te hebben. De meeste thuiswerk ondernemers die ik begeleid hebben een beperkt budget ter beschikking met als gevolg onvoldoende resultaten. Het vraagt veel tijd om alles uit te testen waardoor je bereid moet zijn om geld te "verliezen" bij de start, als onderdeel van het testen. Opnieuw, dit kan moeilijk zijn voor mensen met een gelimiteerd kapitaal.

Er is sprake van een steile leercurve om hiermee winstgevend te zijn in het begin zonder je onderneming te breken. Aan de voorkant zal je dingen moeten doen zoals Split Testing, leren effectieve (wervende) advertenties schrijven, Tracking (volgen) van je online activiteiten (statistieken) en het afstellen (optimaliseren) van je campagnes. Deze vaardigheden kunnen worden aangeleerd maar het vraagt tijd en het is daarom meer aangewezen deze pas te ontwikkelen nadat je reeds andere inkomsten hebt gegenereerd.

Uiteindelijk, is er een andere valkuil bij adverteren: Samengevat - Adverteren heeft het "lange termijn" potentieel om een lead/prospect stroom voor jouw te creëren, maar ik raad het niet aan voor beginners.

Wat ik sterk aanbeveel is om "gratis methoden" te gebruiken om te starten en nadat je voldoende inkomsten hiermee hebt gegenereerd kan je deze herinvesteren in betaald adverteren. Dit zorgt voor een meer krachtige hefboomwerking!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten