zaterdag 15 augustus 2015

Hoe creëer je een eindeloze stroom leads

lead generation
Hoe creëer je een eindeloze stroom leads
Gratis een eindeloze stroom leads:
  • Verschijnt elke dag
  • Stopt nooit met stromen
  • Vereist geen adverteren
  • Vereist geen klanten opvolging
  • Familie, vrienden of vreemden benaderen is niet vereist
Ik had mijn eerste ervaring met "gratis stromende leads" in 2012. Ik starte toen mijn blog en verzende regelmatig artikelen voor een paar weken. In mijn blog berichten plaatse ik linken naar gratis email training in ruil voor naam en email. Wanneer ze dit deden werden ze mijn lead. Jaren later krijg ik nog steeds verkeer en  leads van berichten die ik publiceerde in 2012! Terwijl ik op vakantie ben in Portugal brengen de blog berichten verkeer aan genereren!

Ik genereer nog steeds leads van berichten die ik in 2012 publiceerde. Ik heb vele berichten die bovenaan in de zoekmachines (Google) staan en dus dagelijks nieuwe bezoekers en leads (inschrijvingen) genereren. Deze leads stromen elke dag binnen zonder dat ik daarvoor hoef te adverteren. dit zijn "gratis stromende" leads. Ik genereer tussen 25-50 leads elke dag op automatische piloot.

Waarom slagen mensen die "gratis stromende leads" hebben bijna 100% van de tijd?
  • Ongelimiteerd aantal leads: “Zoek” Leads zijn ongelimiteerd omdat mensen elke dag online komen om zoekopdrachten in te geven.Het zijn elke dag nieuwe mensen met nieuwe problemen.
  • Meer inkomen: Je hebt "meer winst marge" omdat je geen uitgaven hebt voor het plaatsen van advertenties. Dit houd in dat je meer verdient.
  • Lagere kosten/minder risico's: Het risiko om geld te verliezen is minimaal. In de plaats hiervan gebruik je je tijd voor het verwerven van gratis leads.
  • Tijd vrijheid: Terwijl je leads genereert op automatische piloot heb je meer tijd om andere dingen te doen.
  • Geen klantenopvolging. Je onderneming is leuk en onstpannen!
Samenvatting: Zo genereer je een "ongelimiteerd aantal gratis leads (inschrijvingen)":
  • Je creëert een origineel bericht/artikel met kwalitatieve inhoud en zet dit online. 
  • Elke dag vinden en lezen nieuwe mensen jouw artikelen. 
  • Elke dag worden sommige lezers leads.
  • Welke soort inhoud produceert de meest kwalitatieve leads? Blog artikelen en video's.
  • Hoe weet ik dit? Ik heb dit verschillende keren getest! Ik heb veel leads gegenereerd van inhoud waarvan ik het aantal conversies heb gemeten.
Een Blog is eenvoudig een website dat je regelmatig aanvult met kwalitatieve inhoud, artikelen, video's, foto's. Op volgende wijze:
  • Je schrijft (of iemand anders) artikelen op een blog.
  • Je publiceert de artikelen op het blog
  • Je promoot je blog zodat het in de zoekmachines verschijnt zoals Google of andere zoekmachines. Dit trekt bezoekers aan die je blog artikelen lezen.
  • Sommige blogbezoekers geven hun naam en email en worden leads.
  • Leads genereren met een blog is één van de beste beste strategieën om leads te genereren.
  • Omdat Google je elke dag gratis lezers geeft kan je elke dag leads genereren op automatische piloot.
  • En je inhoud genereert dagelijks leads voor jaren
  • Adverteren is niet nodig om leads te genereren met een blog
  • Tegenover andere methoden om leads te genereren, bloggen is makkelijk aan te leren en eenvoudig om te doen
  • Je blog genereert leads de hele dag door terwijl je op vakantie bent.
  • Bloggen is de 1 van de beste manieren om van start te gaan met het creëren van "ongelimiteerd aantal leads" in het verlengde hiervan is het van belang dat je bruikbare, relevante waardevolle inhoud produceert of laat produceren alvorens het online te publiceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten