zaterdag 23 januari 2016

Teken je toekomst zelf uit - Neem controle over je eigen leven

Welke droom of visie wil jij realiseren? Ik heb altijd mijn eigen onderneming willen hebben. Ik heb altijd adviseur willen worden. Op een dag sta ik op tegen mijn baas en zeg tegen mezelf wacht ik weet dat er meer is omdat je het voelt. Snachts lig je wakker en elke keer betrap je jezelf erop dat je niet de nodige stappen neemt om controle te krijgen over je eigen leven of je leven in eigen handen te nemen. Je vraagt jezelf af hoe kan ik het realiseren.

Onderzoek heeft uitgewezen dat de kans dat je je leven in eigen handen neemt 9 op 1 is. Zelfs als je een levensbedreigende ziekte zou hebben.

Je kan volledig je droomleven realiseren maar om het te bereiken moet je het eerst kunnen...


ZIEN


Geen opmerkingen:

Een reactie posten