zondag 15 februari 2015

Een gratis chatbox op je website plaatsen

gratis chatbox
Gratis chatbox
Praat met uw klanten in real-time. Live chat is een snellere en meer persoonlijke manier voor u om uw klanten te bereiken.

Door het installeren van een gratis chatbox op je website kan je direct met prospects/klanten communiceren als je online bent. Als je offline bent kunnen zij een bericht achter laten.

Er zijn veel programma's waarmee je een chatbox op je website kan plaatsen gaande van chatboxen met minimale opties tot zeer uitgebreide systemen.

Op deze website gebruiken we de Zopim gratis chatbox aangezien het één van de meest geoptimaliseerde systemen is om met je klanten te communiceren en je er gratis mee van start kan gaan.

Je kan de Zopim live chat applicatie van overal gebruiken met een internetverbinding, op elk soort apparaat/toestel of platform.

Klanten kunnen mobiele toestellen gebruiken om chatgespreken te starten. Operatoren kunnen hun ondersteuning mobiel verder zetten via tablets/smartphones.

Beheerders kunnen de applicatie aanpassen en hun operatoren van op afstand controleren. De Zopim host omgeving heeft ook een ontwerpers vriendelijke applicatie interface (API). Waar kleinere organisaties deze niet nodig hebben , kunnen de technische afdelingen van grotere organisaties dze API gebruiken om veel van hun bestaande toepassingen met Zopim te verbinden.

Zopim's klanten chat scherm is eigentijds en vertrouwd van ontwerp. Je kan de stand, kleuren en tekst van het chat scherm op je website zelf kiezen.

Functies Zopim's gratis chatbox


Zopim maakt het mogelijk om speciale functies in te stellen om klanten voor een chat gesprek uit te nodigen in plaats van op hen te wachten voor het initiatief. De functies worden bepaald door wat de klant online ziet, hun locatie, de duur van hun bezoek enz. Zopim gebruikt ook een visualisatie optie om te bepalen wanneer bezoekers op de site terecht kwamen. Aankomende bezoekers worden in een bepaalde groep geplaatst. Als een bezoeker op het chaticoon klikt word deze in een andere groep geplaatst. Dit maakt het voor Operatoren mogelijk om op juiste wijze te communiceren. Elke conversatie wordt ook direct vertaald naar de taal van de ontvanger.

Tracking en controle Zopim's gratis chatbox


Zopim verzamelt real time bezoekers informatie zodat je nuttige informatie hebt van de persoon achter het IP adres. Vanaf het ogenblik de bezoeker een chat gesprek begint kan de operator zijn naam, email adres, notities en vroegere chatgesprekken zien. Verder heb je informatie over de locatie van de bezoeker, browser, gebruikssysteem, toestel, IP adres en meer. Deze informatie kan tijdens een chatgesprek soms nuttig zijn voor het geven van optimale ondersteuning en nog meer van belang voor de verkoop of marketing afdeling. Daar kan het worden gebruikt voor meer doelgerichte marketing campagnes en een verbeterde product/dienstverlening.

Integratie Zopim's gratis chatbox


Zopim kan je automatisch verbinden met verschillende andere toepassingen en diensten. Je kan je live chat integreren met Netsuite, Zendesk, SugarCRM, Google Analytics en verschillende andere toepassingen. Deze tools verbeteren je analyse mogelijkheden en ondersteunen het verkoop marketing team met bruikbare informatie/data.

Help en Ondersteuning bij Zopim's gratis chatbox

Als een beheerder/operators ondersteuning nodig hebben kunnen ze via het dashboard een real time chat gesprek voeren met een Zopim medewerker.

Samenvating belangrijkste kenmerken Zopim's gratis chatbox


Zopim's live chat is functioneel, voor iedereen te gebruiken en modern. De verschillende chatvensters maakt het chatten veel efficiënter. Je operatoren kunnen elk chatgesprek vertalen in elke taal zonder speciale tools nodig te hebben. Het is overal eenvoudig integreerbaar en verzamelt op eenvoudige wijze klanten informatie om je online business optimaal te kunnen uitbouwen.

In onderstaande video worden verschillende chat systemen met elkaar vergeleken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten