woensdag 2 december 2015

Google versus Facebook advertenties

Google versus Facebook
Google en Facebook zijn de meest bezochte websites op online bijverdienste na. Lol.

Persoonlijk geef ik zelf voorkeur aan Google- versus Facebook producten/diensten, en wel om volgende redenen:

Google heeft meer mogelijkheden om online geld te verdienen met dingen die jezelf leuk of interessant vind.

Ik blog bijvoorbeeld graag over vanalles en nog wat. Bloggen wil zeggen het schrijven van berichten/artikelen. Het is goed om weten en leuk meegenomen voor mensen die graag schrijven dat je op eenvoudige wijze inkomsten kunt genereren met Adsense het enigste dat je hoeft te doen is artikellen schrijven met oplossingen voor allerlei problemen.


Hoe schrijf je goede artikelen/berichten?


Schrijf enkel als je inspiratie krijgt. Dit kan over vanalles gaan een hobby, je werk, oplossingen voor problemen enz. Als je goede kwaltatieve inhoud plaatst op je site kan je verdienen terwijl je slaapt.

Hoe verdien je inkomsten met Adsense terwijl je slaapt?


Op de eerste plaats moet je gepassioneerd zijn over de onderwerpen waarover je schrijft. Mijn advies is breng je offline wereld online. Schrijf enkel als je echte inspiratie hebt. Blijf jezelf. Blijf origineel.

Terwijl de strijd tussen Facebook vs. Google verder gaat, kan het dikwijls voor adverteerders moeilijk zijn om te beslissen waar zij hun aandacht dienen te focussen.

Adverteren en het creëren van naamsbekendheid op Facebook heeft verschillende voordelen en vergt een andere aanpak dan adverteren met Google AdWords.


Google AdWords versus Facebook Advertenties: Welke is beter voor je onderneming?


In het beste geval kan je verkiezen om beide te implementeren Facebook advertenties en Google advertenties. Terwijl er verschillende overeenkomsten zijn tussen adverteren op Facebook en adverteren op Google zijn er ook belangrijke verschillen.


Facebook versus Google Advertenties: Overeenkomsten


Beide Google en Facebook hebben een zeer groot publiek, en ze zijn beiden hoofdzakelijk PPC (pay per click) adverteer kanalen.

Facebook en Google bieden beide betaalde adverteer modellen aan, naast gratis online marketing tools zoals Facebook Fan pagina's en Google+ Onderneming Pagina's. Deze pagina's vereisen geen betaling voor de aanbieders, maar zijn goede middelen om je producten te promoten en meer naamsbekendheid te krijgen.

Het belangrijkste verschil om te begrijpen voor adverteerders tussen Facebook en Google ligt in je doel. Probeer je kennis te promoten of een specifiek product?

Facebook versus Google Advertenties: Verschillen


Facebook opdrachten lijken langer te duren dan een normale Google zoek opdracht, wat Facebook beter maakt voor het creëren van naamsbekendheid of het verzenden van specifieke boodschappen.

Facebook geeft adverteerders ook de mogelijkheid tot unieke doelgerichte opties zoals het plaatsen van berichten speciaal bestemd voor fans, groepen.


Facebook versus Google Advertenties


Welke is het beste voor adverteren, Facebook of Google?

Ons onderzoek toont aan dat Google de betere keuze is voor het vertonen van advertenties omdat het betere CPC (cost per click) vertoningen, betere doelpubliek opties met uitgebreide mogelijkheden om advertenties vertoningen aan te passen geeft in tegenstelling met Facebook. Ideaal is om beide te proberen en te ondekken welke het beste past bij jouw bedrijf.

Facebook versus Google Plus: Waarom Google+ toeneemt in waarde?


Terwijl Facebook nog steeds het voordeel heeft in de zin van persoonlijke gegevens als het gaat om favoriete films, boeken, TV shows, enz. om te gebruiken voor adverteerders, plant Google Facebook in te halen met Google+. Google+ geeft Google de mogelijkheid om ook meer persoonlijke gegevens te verzamelen terwijl gebruikers in hun Google account blijven in gelogged terwijl ze hun email bekijken, Google+, en surfen op het web, te veronderstellen dat Google’s gebruikers gegevens Facebook zal overtreffen in waarde.

Google heeft ook het voordeel als het aankomt op web zoekopdrachten. waar de zoekmachine voor bekend staat. Google AdWords is de ideale plaats voor ondernemingen die clicks en conversies willen voor specifieke producten; Google zoekers hebben vaak een specifieke intentie in gedachte, terwijl Facebook gebruikers om eenvoudig te chatten met vrienden.

Facebook vs. Google Advertising


Facebook geeft ondernemingen een manier om met gebruikers te communiceren op een sociaal, persoonlijk niveau en vertrouwelijke en vriendelijke ruimte, terwijl Google wordt gebruikt wanneer mensen zoeken naar iets specifiek, vaak met de bedoeling om een aankoop te doen..

Facebook's click-through-rates kan 1000 keer lager zijn dan Google campagnes met dezelfde bedoeling.

Terwijl Facebook traditionele advertentie vertoningen aanbied, Google advertenties bied verschillende advertentie mogelijkheden aan zoals de Google Display Netwerk. Google AdWords bied geo-targeting aan en andere bijkomende mogelijkheden en functies.

Eén krachtige adverteer optie dat Google aanbied dat Facebook niet aanbied is remarketing. Google remarketing, ook gekend als retargeting, houd in het vertonen van advertenties op basis van de webactiviteiten op jouw website van bezoekers in het verleden. Remarketing geeft adverteerders de mogelijkheid gebruikers te volgen en advertenties te vertonen doorheen Google’s groot netwerk van partner websites op het Google Display Netwerk. Dit maakt het interessanter dan Facebook, waar advertenties enkel vertoont worden op de eigen site.

Besluit: Terwijl ondernemingen zeker voordeel kunnen halen uit Facebook voor het ontwikkelen van naamsbekendheid en plaatsen van berichten voor specifieke markten/ niches, legt Google de focus op adverteren omwille van zijn brede waaier aan advertentie mogelijkheden en de vele opties.

Google+ integratie heeft het voor Google ook mogelijk gemaakt om dezelfde persoonlijke informatie te verzamelen van zijn gebruikers als bij Facebook.

Google versus Facebook, Google versus Facebook advertising

Geen opmerkingen:

Een reactie posten